top of page

gozdarski inštitut na iceri2023 v sevilli s študijo Gozda eksperimentov

13.-15. 11. 2023, Sevilla, Španija




V sredini novembra je v Sevilli v Španiji potekala 16. letna mednarodna konferenca izobraževanja, raziskovanja in inovacij ICERI2023 (16th annual International Conference of Education, Research and Innovation) z naslovom Preoblikujemo izobraževanje, preoblikujemo življenja (angl. »Transforming Education, Transforming Lives«). Konferenca je ena izmed večjih mednarodnih izobraževalnih konferenc za raziskovalce, predavatelje, tehnologe in strokovnjake s področja izobraževanja. Letos jo je obiskalo 750 ljudi iz 60 različnih držav, največ iz ZDA, najdlje pa so pripotovale udeleženke iz Avstralije. Konferenco sta otvorila slavnostna govornika dr. Pooja K. Agarwal. (kognitivna znanstvenica, Berklee College of Music in Boston, Massachusetts, ZDA) in dr. Cristobal Cobo (višji strokovnjak za izobraževanje, Čile).



Na konferenci se je s prispevkom na temo odnosa osnovnošolskih otrok do gozdov in podnebnih sprememb in naslovom »Attitudes of Slovenian School Children Towards Forests and Climate Change: a Study by the Forest of Experiments« predstavila tudi ekipa Gozda eksperimentov z Gozdarskega inštituta Slovenije (GIS). V prispevku smo naslovili aktualno problematiko podnebnih sprememb, ki močno vplivajo tudi na slovenske gozdove. Izobraževanje in ozaveščanje mladih ter drugih ciljnih skupin o gozdu, gospodarjenju z gozdom, podnebnih spremembah in povezanih temah z metodami in načeli gozdne pedagogike je ena izmed poudarjenih aktivnosti GIS, za ta namen pa je treba ugotavljati in spremljati potrebe oz. primanjkljaje v znanju in ozaveščenosti. V prispevku smo predstavili stanje pri osnovnošolcih, ki so obiskali našo stojnico na Dnevu očarljivih rastlin 2023, hkrati pa smo izpostavili pomen ustreznega pristopa pri ozaveščanju mladih o kompleksnih izzivih, ki jih prinašajo podnebne spremembe. Poster prispevka v angleščini lahko zasledite v naslednjem delu strani.














Comments

Couldn’t Load Comments
It looks like there was a technical problem. Try reconnecting or refreshing the page.
bottom of page